Sterke merken met prachtige producten
De rode draad in ons werk
Natrada is opgericht in 2000. We zijn gestart met de biologisch gecertificeerde persoonlijke verzorgingsproducten. Sterke merken met prachtige producten. Later kwam onze tweede passie daarbij: biologische wijnen.
Hoe het ooit begon…
Onze wortels liggen in de biologische sector. Ooit zijn we begonnen met een biologische winkel. Daar leerden we dat consumenten graag willen weten waar producten vandaan komen. Welke ingrediënten worden er wel en niet gebruikt, wat is de smaak ervan en hoe worden ze geproduceerd?
Ons doel: klanten laten profiteren van onze kennis en ervaring
Uit nieuwsgierigheid gingen we op werkbezoek bij onze producenten. Met eigen ogen zagen we wat de etiketten ons niet vertellen. Er blijken cosmeticafabrikanten te zijn die voor hun energiebehoefte gebruikmaken van hun eigen windmolenpark en die hun afvalwater reinigen met een eigen rietsuikerplantage. We logeerden bij biologische wijnboeren die hun velden ploegen met een paard in plaats van een tractor. Om de grond luchtig te houden, waardoor het bodemleven ‘levendig’ blijft, is ons verteld.
Nog steeds gaan we heel graag op werkbezoek. We zuigen de verhalen in ons op, leren over de nieuwste ontwikkelingen en trends en hebben alle informatie uit de eerste hand. Al die kennis en ervaring zetten we in om onze klanten te ondersteunen. Bij het samenstellen van een sterk assortiment en het verkopen van hun producten.